תיכון אהל שם | הכנה לצה"ל

צו ראשון - חלק א'

צו ראשון – חלק א': צו ברשת. הצו הראשון מתחלק לשני חלקים, חלק א' מתחיל כבר בבית, מהמחשב שלכם. לפניכם כל הפרטים על התהליך אותו תעברו טרם הגעתכם ללשכת הגיוס. בלי להשלים את התהליך הדיגיטלי לא תינתן לכם האפשרות להיכנס ללשכה ולהמשיך לחלק השני של הצו הראשון, דבר שעלול לשבש לכם את תהליך הגיוס.

פרטים נוספים

צו ראשון - חלק ב'

צו ראשון – חלק ב': התייצבות בלשכת הגיוס. לאחר שהשלמתם את חלק א' תוכלו להמשיך לחלק ב - התייצבות פיזית בלשכת הגיוס. זהו יום מיונים ראשון אשר תעברו לשם קביעת תפקידכם ושיבוצכם בשירות הצבאי. הצו הראשון מתקיים ב- לשכת הגיוס בתל השומר.

פרטים נוספים

יום המא''ה

יום המא"ה (מיון, איתור, התאמה) מיועד למלש"ביות (מועמדות לשירות ביטחון) בכיתה י"א או י"ב שסיימו את הליכי הצו הראשון, בעלות פרופיל 45 ומעלה. יום המא"ה מעניק לכן הזדמנות נוספת להוכיח את הכישורים והיכולות האישיות שלכן, שאולי לא באו לידי ביטוי בהליכי הצו הראשון. תוצאות יום המא"ה יתווספו לנתוניכן האישיים, הקב"א והדפ"ר ויכולות לסייע לפתוח בפניכן תפקידים נוספים.

פרטים נוספים

שאלון העדפות

שאלון ההעדפות הוא חלק חשוב ומרכזי בקביעת שיבוצכם העתידי בצה"ל, ויש לו השפעה רבה על המיונים השונים שאתם יכולים לקבל. למעשה, למיונים רבים תזומנו רק בתנאי שמילאתם את שאלון ההעדפות, לכן כדאי לדרג את השאלון בהקדם האפשרי על מנת לפתוח לעצמכם אפשרויות שונות ומגוונות לפני שמסתיימים המיונים ליעדים השונים.

פרטים נוספים

תפקידי בנים בצה''ל

פרטים נוספים

תפקידי בנות בצה''ל

פרטים נוספים

תפקידי האיתור בצה"ל

פרטים נוספים

תפקידים למתנדבים בצהל

פרטים נוספים

המדריך המלא ליום סיירות

פרטים נוספים

סרטון על מסלול העתודה האקדמית

פרטים נוספים